دانلود برترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی Tell Me More 10.5.2 English 10 Levels D

 

تل می مور انگلیسی Tell Me More English جدیدترین و گرانقیمت ترین نسخه نرم افزار آموزشی زبان انگلیسی جهان. نرم افزاری فوق حرفه ای و قدرتمند در زمینه آموزش زبان انگلیسی برای آموزش سطوح مختلف زبان است که از سوی شرکت Auralog برای آموزش الکترونیک و آسان زبان انگلیسی برای تمامی کاربران عرضه شده است و از سوی اکثر منتقدان نرم افزار دنیا لقب "برترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی دنیا " را از آن خود کرده است که نمونه بارز آن جای گیری در رتبه اول و کسب مدال طلای برترین نرم افزار آموزش زبان دنیا برای چندمین سال پیاپی در وب سایت نقد نرم افزاری دنیا TopTenReviews است . منتقدان سایت TopTenReviews این نرم افزار را "بهترین گزینه نرم افزاری در دسترس برای آموزش زبان انگلیسی معرفی کرده اند و آن را به وضوح در صدر نرم افزارهای هم ردیف در زمینه آموزش زبان قرار داده اند". به علاوه استفاده این نرم افزار در بسیاری از مراکز مطرح و علمی دنیا موجب اطمینان اکثر خریداران از منحصر به فرد بودن و خرید آن شده است .

 

  • نویسنده : علی نظری
  • بازدید : 2150بار
  • انتشار : شنبه 21 فروردين 1395برچسب:, - 11:46

  

شاید کمتر کسی به این موضوع توجه کند یا به آن اعتقاد چندانی داشته باشد، اما واقعیت این است که فیلم دیدن هم قواعد و قوانین خاص خودش را دارد...
شاید کمتر کسی به این موضوع توجه کند یا به آن اعتقاد چندانی داشته باشد، اما واقعیت این است که فیلم دیدن هم قواعد و قوانین خاص خودش را دارد. قواعد و قوانینی که شاید با رعایت نکردن آن‌ها چیز خاصی از دست ندهید ولی با رعایت کردن شان لذت کاری که می‌کنید چند برابر می‌شود. البته این قوانین بیشتر به درد کسانی می‌خورد که فیلم دیدن بخشی از زندگی آن‌هاست و یکی از سرگرمی‌هایی است که هم به آن علاقه دارند و هم پیگیر آن هستند. تعداد مخاطبینی که چندان کم هم نیستند. خب در ایران فیلم‌های خارجی امکان اکران عمومی ندارند یا حداقل تا امروز به شکل رسمی نداشته اند پس فیلم خارجی دیدن در ایران محدود می‌شود به دانلود کردن فیلم یا خریدن دی.وی.دی و دیدن آن در خانه. ایرانی‌های زیادی هستند که دیدن فیلم خارجی با زبان اصلی را دوست دارند. آن‌ها که باید دی.وی.دی را در دستگاه پخش بگذارند، جلوی تلویزیون خود در خانه بنشینند و فیلمی را تماشا کنند. این گزارش بیشتر به درد آن‌ها می‌خورد. سعی کردیم به‌خصوص با توجه به این كه فقط دو هفته به نوروز مانده، سراغ یادآوری نکاتی برویم که با رعایت کردن آن‌ها لذت فیلم دیدن چند برابر می‌شود.
دسته بندی : فیلم ، ،
  • نویسنده : علی نظری
  • بازدید : 2121بار
  • انتشار : شنبه 21 فروردين 1395 - 11:23

مجموعه دکلمه های خسرو شکیبایی

 

 

 

 

دانلود فول آلبوم خسرو شکیبایی

 

 

  • نویسنده : علی نظری
  • بازدید : 1637بار
  • انتشار : جمعه 6 فروردين 1395 - 17:59